EmrahDD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunluk girmek için düzeltme bekliyor buradan gelir mi bilmiyorum
Projeyi inceleyerek 15 şubatta trene bindik.
ben dent treninin şuanlık kaçtığını fakat tekrar geleceğini düşünüyorum, bundan sonra büyük ihtimal sert bi çakılır sonrasında inşallah tren tekrar gelebilir ytd