• 22-03-2021, 13:16:52
    #1
    0.003 civarlarında aldığım DENT coinin son hali maşallah acaba 0.1 leri görür müyüz 😅 ytd
  • 22-03-2021, 13:17:54
    #2
    Niye bir şey yükselince hemen 0.1 veya 1 görmeye çalışıyorsunuz 😃 ytd
  • 22-03-2021, 13:18:31
    #3
    500-600.sıralardan ilk 100'e girdi; sanki bi tık daha giderse gider ama düzeltme gelebilir. YTD.
  • 22-03-2021, 13:19:46
    #4
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye bir şey yükselince hemen 0.1 veya 1 görmeye çalışıyorsunuz 😃 ytd
    1 abes kaçar. 0.1 hayalimiz hocam, hayaller diri tutuyor zaten insanı 🙄
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500-600.sıralardan ilk 100'e girdi; sanki bi tık daha giderse gider ama düzeltme gelebilir. YTD.
  • 22-03-2021, 13:21:11
    #5
    Daha çok yolu var. 1 milyon adeti 200 dolardı birkaç ay önce.
  • 22-03-2021, 13:22:52
    #6
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha çok yolu var. 1 milyon adeti 200 dolardı birkaç ay önce.
    Şuan dolaşımda ki sayısı 92 milyar token; o dediğiniz dönem 5-10 milyar falandı. Yani piyasaya malı 10-20 kat sürdüler; aynı hesap tutmaz. Şöyle tutar; piyasa öküzle para girecek, herkes ama herkes iyice kriptocu olacak ve btc dominasyon düşecek. dolaşım sayıları karşılaştırmak önemli.
  • 22-03-2021, 13:33:53
    #7
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan dolaşımda ki sayısı 92 milyar token; o dediğiniz dönem 5-10 milyar falandı. Yani piyasaya malı 10-20 kat sürdüler; aynı hesap tutmaz. Şöyle tutar; piyasa öküzle para girecek, herkes ama herkes iyice kriptocu olacak ve btc dominasyon düşecek. dolaşım sayıları karşılaştırmak önemli.
    ATH yaptığında dolaşım düşüktü, zamanla arttı. Piyasaya çuval dolusu para girecek zaten.
  • 22-03-2021, 14:00:34
    #8
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATH yaptığında dolaşım düşüktü, zamanla arttı. Piyasaya çuval dolusu para girecek zaten.
    işte onu diyorum. dolaşım arttı. yani eskiden 10 TL ise, şuan 10 TL'yi görmesi eskiye göre kat kat kat zor. Dolaşım miktarı ne kadar arttıysa o kadar zor. Yani dolaşım miktarına bakmadın, eskiden 2 liraymıs yine görür kolay görür demek doğru olmayabiliyor.

    Valla diğer konuyu kimse bilemez hocam hayırlısı insallah güzel günler gelir.
  • 22-03-2021, 18:12:49
    #9
    Çoğunluk girmek için düzeltme bekliyor buradan gelir mi bilmiyorum
    Projeyi inceleyerek 15 şubatta trene bindik.