Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan dolaşımda ki sayısı 92 milyar token; o dediğiniz dönem 5-10 milyar falandı. Yani piyasaya malı 10-20 kat sürdüler; aynı hesap tutmaz. Şöyle tutar; piyasa öküzle para girecek, herkes ama herkes iyice kriptocu olacak ve btc dominasyon düşecek. dolaşım sayıları karşılaştırmak önemli.
ATH yaptığında dolaşım düşüktü, zamanla arttı. Piyasaya çuval dolusu para girecek zaten.