EmrahDD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nedir Bu DENT'in Hali
12
●310
- 22-03-2021, 18:16:47ben dent treninin şuanlık kaçtığını fakat tekrar geleceğini düşünüyorum, bundan sonra büyük ihtimal sert bi çakılır sonrasında inşallah tren tekrar gelebilir ytd
- 22-03-2021, 20:38:06Arkadaşlar twitterda yabancı hesaplar dent 0.10 cent olacak diye hashtag açmışlar. Yabancı dent telegram grubuna yağmur gibi adam damlıyor. Arkası boş bir proje değil e-sim projesi ve sahibi daha hiç reklam yapmadan buralara geldi. Düzeltme gelse bile 0.10 cent olana kadar satmayacak ve alttan almayı bekleyen geniş bir kitle var. Sonrasında yolculuğuna devam edecektir. O yüzden beklemeden girin ve sadece bekleyin. ytd.
Katılmak isteyenleri telegram grubumuza bekleriz.
https://t.me/DentTurkiye