• 10-03-2021, 18:09:19
    #10
    Oncelikle belirtmeliyim ki yatirim tavsiyesi vermiyorum sadece bazi ongorulerimi sizinle paylasmak istiyorum. Bu siralar XRP yani nami deger ripple cok dikkatimi cekiyor. Kendisine acilan SEC davasi kendisini ilk zamanlar cok etkilesede yavas yavas toparliyor gibi. Aslinda uzun vadede cok iyi kazanacagimi dusunuyorum. XRP yatirimcisiyla dalga gecilen bir coin olmasiyla birlikte Meyve veren agac taslanirmis. Tabiri caiz ise suan Devimiz uyuyor ve uyanmasi an meselesi. Kendi yaptigim strateji su sekilde: $1 altindan her gun $10-$15'lik topluyorum. Bu sayede ne yuksekken aldim sonra dustu olayi olmuyor hem de her fiyattan almis oluyorum. Benim nacizane fikrim $10'a kadar cikacak. Keza sakin ola ki ralli yaptiginda da bozmayin o psikolojiyi yonetmeniz cok onemli. Cunku bu zalim coin ralli yaptiginda ust uste 3 kere cikiyor. Ama dustugunde de cok fena dusuyor. (Yatirim Tavsiyesi degildir)
  • 10-03-2021, 18:13:10
    #11
    Yatırım tavsiyesi kesinlikle değildir. Ancak şu anda portföyümde beklettiğim $CRO var. Crypto com'un kendi coini. Binance ın BNB 'si gibi.
    Ay sonu mainnet haberi var ve geçen hafta %70 oranında coin burn yapıldı.
  • 11-03-2021, 17:07:19
    #12
    MagePrime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım tavsiyesi kesinlikle değildir. Ancak şu anda portföyümde beklettiğim $CRO var. Crypto com'un kendi coini. Binance ın BNB 'si gibi.
    Ay sonu mainnet haberi var ve geçen hafta %70 oranında coin burn yapıldı.
    Dünki paylaşımdan sonra yaklaşık %14 değer kazanmış
  • 11-03-2021, 17:45:23
    #13
    MagePrime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünki paylaşımdan sonra yaklaşık %14 değer kazanmış
    Resmen 'GOL' Ditebileceğimiz bir cevap oldu Sanırım baya bir incelemem lazım , pandemiden önce thayo dan aldığımız hisseler ile 2 ayda dev bir fiyasyo yaşadım 2000 bin hisse yeni toparladı sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş
  • 15-03-2021, 11:48:05
    #14
    ElectroSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oncelikle belirtmeliyim ki yatirim tavsiyesi vermiyorum sadece bazi ongorulerimi sizinle paylasmak istiyorum. Bu siralar XRP yani nami deger ripple cok dikkatimi cekiyor. Kendisine acilan SEC davasi kendisini ilk zamanlar cok etkilesede yavas yavas toparliyor gibi. Aslinda uzun vadede cok iyi kazanacagimi dusunuyorum. XRP yatirimcisiyla dalga gecilen bir coin olmasiyla birlikte Meyve veren agac taslanirmis. Tabiri caiz ise suan Devimiz uyuyor ve uyanmasi an meselesi. Kendi yaptigim strateji su sekilde: $1 altindan her gun $10-$15'lik topluyorum. Bu sayede ne yuksekken aldim sonra dustu olayi olmuyor hem de her fiyattan almis oluyorum. Benim nacizane fikrim $10'a kadar cikacak. Keza sakin ola ki ralli yaptiginda da bozmayin o psikolojiyi yonetmeniz cok onemli. Cunku bu zalim coin ralli yaptiginda ust uste 3 kere cikiyor. Ama dustugunde de cok fena dusuyor. (Yatirim Tavsiyesi degildir)
    hocam bilgiler için teşekkürler bende aynı şekilde yapıyorum. (Yatırım tavsiyesi değildir.) BTCpro ile çalışıyorum. Siz ne ile çalışıyorsunuz merak ettim?