Oncelikle belirtmeliyim ki yatirim tavsiyesi vermiyorum sadece bazi ongorulerimi sizinle paylasmak istiyorum. Bu siralar XRP yani nami deger ripple cok dikkatimi cekiyor. Kendisine acilan SEC davasi kendisini ilk zamanlar cok etkilesede yavas yavas toparliyor gibi. Aslinda uzun vadede cok iyi kazanacagimi dusunuyorum. XRP yatirimcisiyla dalga gecilen bir coin olmasiyla birlikte Meyve veren agac taslanirmis. Tabiri caiz ise suan Devimiz uyuyor ve uyanmasi an meselesi. Kendi yaptigim strateji su sekilde: $1 altindan her gun $10-$15'lik topluyorum. Bu sayede ne yuksekken aldim sonra dustu olayi olmuyor hem de her fiyattan almis oluyorum. Benim nacizane fikrim $10'a kadar cikacak. Keza sakin ola ki ralli yaptiginda da bozmayin o psikolojiyi yonetmeniz cok onemli. Cunku bu zalim coin ralli yaptiginda ust uste 3 kere cikiyor. Ama dustugunde de cok fena dusuyor. (Yatirim Tavsiyesi degildir)