arpej adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni Kurduğumuz Mining Rigler
26
●2.734
- 08-03-2022, 21:14:1610 adet 4 gb rx470 kart ile etc kazımında aylık 2300 tl gibi elektrik tüketir. 2900 tl gibi şuanki kurla geliriniz olur.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
600 tl size kalır. 3 binden 10 kart 30 bin. alttakım ise 7 bin gibi tutsa 37 bin maliyeti olur.
Buna göre az çok hesabınızı yapabilirsiniz. - 08-03-2022, 21:23:27Bunu destekleyecek tecrübe bilginiz var mı kendi sisteminizden ss ekler misiniz lütfenhelperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2022, 21:59:102600 TL geliri mevcut hocam anlık kurdaMoonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 12:29:23Çok fazla elektrik tüketimi var. Bu kazançla yapılabilecek iş değil bence. Anca harçlık çıkarttırır. Intel yeni bir işlemci yapıyormuş. Bakalım belki bu elektrik sarfiyatını minimuma indirip karı arttırır. Eğer öyle olursa coin borsası patlama yaşar.
- 09-03-2022, 12:39:14Kripto paralar blok zincir ağ üzerinde transfer işlemleri yapılan dijital para birimleridir.sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A kişisinden B kişisine para yollanacağı zaman paranın miktarına ve oranına göre belli bir onay işlemi ve process gerekmektedir.
Bu mining ringdeki ekran kartları ise bu transferlerin onay mekanizmasında yer alarak blok defterine kayıtları işler.
Bu process sürecinde yer aldıkları için kazım yapmış sayılırlar ve bunun karşılığında ödül kazanırlar.
O ödülde para alıyorlar.
En kaba tabiri ile anlatımı bu şekilde oluyor.