arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu elektrik fiyatlarıyla kar marjı ne oluyor.
10 adet 4 gb rx470 kart ile etc kazımında aylık 2300 tl gibi elektrik tüketir. 2900 tl gibi şuanki kurla geliriniz olur.

600 tl size kalır. 3 binden 10 kart 30 bin. alttakım ise 7 bin gibi tutsa 37 bin maliyeti olur.

Buna göre az çok hesabınızı yapabilirsiniz.