• 24-02-2021, 10:42:27
    #55
    Zenginler asla bende para var demezler...
    Örnek kankim...🤭
  • 24-02-2021, 12:34:02
    #56
    bence bildiğin işi yap ama her sokak her arada çiğköfteci olmaya basladi bence
  • 24-02-2021, 13:33:37
    #57
    🔎 WhoisTR.net
    Maxi Geyik kategorisine açacakken Off-Topic kategorisini seçmiş arkadaş. 280.000$ paran vardı ve bu para ile 15 bitcoin aldın, şimdi de parayı katladın, çiğköfteci açacaksın he?
    Herkesin işi gücü var, oyalama milleti hadi.
  • 24-02-2021, 15:18:28
    #58
    15 tane BTC alırken bize mi sordun?
  • 24-02-2021, 15:22:15
    #59
    Konu yanlış yerdemi acaba 🤔
  • 24-02-2021, 18:58:51
    #60




    Bazen diyorum ki böyle konuları sırf insalar yazsın bizde gülelim diye açıyorlar

    Zenginin malı züğürdün çenesini yorar hesabı

    İnsanların zamanını harcamayın

    İnsanların zamanı değerli siz insanların zamanını haksız yere harcayarak kul hakkına giriyorsunuz.

    Bu arada vizyon mizyon yok sende

    Sırf iş olsun diye konu açmışsın aslında hayalin çiğ köfteci açmak bitcoin den kazanırsam açarım diye hayal kurmuş onada kendin insanmışsın büyük ihtimalle

    Bende derdim büyük diyorum....
  • 24-02-2021, 20:26:27
    #61
    en çok beğenilen yorumları okumaya geldim