Zenginler asla bende para var demezler...
Örnek kankim...🤭
BTC'den zengin oldum
60
●4.216
- 24-02-2021, 12:34:02bence bildiğin işi yap ama her sokak her arada çiğköfteci olmaya basladi bence
- 24-02-2021, 18:58:51

Bazen diyorum ki böyle konuları sırf insalar yazsın bizde gülelim diye açıyorlar
Zenginin malı züğürdün çenesini yorar hesabı
İnsanların zamanını harcamayın
İnsanların zamanı değerli siz insanların zamanını haksız yere harcayarak kul hakkına giriyorsunuz.
Bu arada vizyon mizyon yok sende
Sırf iş olsun diye konu açmışsın aslında hayalin çiğ köfteci açmak bitcoin den kazanırsam açarım diye hayal kurmuş onada kendin insanmışsın büyük ihtimalle
Bende derdim büyük diyorum....
