Bazen diyorum ki böyle konuları sırf insalar yazsın bizde gülelim diye açıyorlar

Zenginin malı züğürdün çenesini yorar hesabı

İnsanların zamanını harcamayın

İnsanların zamanı değerli siz insanların zamanını haksız yere harcayarak kul hakkına giriyorsunuz.

Bu arada vizyon mizyon yok sende

Sırf iş olsun diye konu açmışsın aslında hayalin çiğ köfteci açmak bitcoin den kazanırsam açarım diye hayal kurmuş onada kendin insanmışsın büyük ihtimalle

Bende derdim büyük diyorum....