22 Şubat'ta görülen davadan sonra sert iniş ya da sert düşüş bekleniyordu. Ne yazıkki sert düşüş oldu ve inmeye de devam ediyor? 3.96 dan yüklü aldık, ümidimizi kaybetmeli miyiz? Tekrar yükselişe geçer mi? tahminler
Hocam açıkçası ben 2TL iken 1.5TL ye gerilesin alırım diye bekliyordum sonrasında ufak bir pencere açıldı kaçırdım sonra da çok takip etmedim bundan sonra dalgalanma olur yükselmesi için oldukça uzun bir yol katetmesi gerekiyor diye düşünüyorum.