• 23-02-2021, 11:22:47
    #1
    22 Şubat'ta görülen davadan sonra sert iniş ya da sert düşüş bekleniyordu. Ne yazıkki sert düşüş oldu ve inmeye de devam ediyor? 3.96 dan yüklü aldık, ümidimizi kaybetmeli miyiz? Tekrar yükselişe geçer mi? tahminler
  • 23-02-2021, 11:24:06
    #2
    Hocam açıkçası ben 2TL iken 1.5TL ye gerilesin alırım diye bekliyordum sonrasında ufak bir pencere açıldı kaçırdım sonra da çok takip etmedim bundan sonra dalgalanma olur yükselmesi için oldukça uzun bir yol katetmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
  • 23-02-2021, 11:24:29
    #3
    Bu aralar xrp 3,60 -4,20 arasında gidip geliyor. Dava pek etkilemedi bence.
  • 23-02-2021, 11:25:56
    #4
    bu kadar riskli bir coine neden yüklü girdiniz hocam, elinizde tutmaya devam edin illaki yükselir ama bir süreliğine unutun derim
  • 23-02-2021, 11:25:57
    #5
  • 23-02-2021, 11:33:41
    #6
    Yokuş aşşağı gidiyor
  • 23-02-2021, 11:37:55
    #7
    Hocam, 4 üzerinden mi alım yaptınız. her çıkışın bir inişi vardı, dünde belirgindi. keşke çıksaydınız
  • 23-02-2021, 11:49:54
    #8
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Market aşağı gidiyor. BTC çakılıyor. Ripple ile alası yok. Ortalama %30 indi zaten hepsi.
  • 23-02-2021, 11:56:00
    #9
    Xrp ile alakası yok btc yüzünden altlar çakılıyor