22 Şubat'ta görülen davadan sonra sert iniş ya da sert düşüş bekleniyordu. Ne yazıkki sert düşüş oldu ve inmeye de devam ediyor? 3.96 dan yüklü aldık, ümidimizi kaybetmeli miyiz? Tekrar yükselişe geçer mi? tahminler