• 22-02-2021, 13:05:40
    #1
    merhaba iyi bir ekran kartı önerebilirmisin 100k sermaye ile 3090 alınırmı yoksa başka ekran kartı alınmalımı 3090nın 24 remi var bu 24 rem 3 e bölünerek kar elde edilebilirmi 3 bölündüğünde kaç kazım hızı verir bölünmediğinde kaç kazım hızı verir ve başka ekran kartları olarak 8gb remi olan iyi bir ekran kartı önerebilirmisiniz.
  • 22-02-2021, 13:11:14
    #2
    ekran kartları çok pahallı amorti etme süresi çok uzadı. 12. ayda girseydiniz kazanırdınız. Yinede riske giriyim derseniz girin.
    eth 2.0 da madencilik bitecek alternatif madencilige gecersiniz
  • 22-02-2021, 13:22:40
    #3
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartları çok pahallı amorti etme süresi çok uzadı. 12. ayda girseydiniz kazanırdınız. Yinede riske giriyim derseniz girin.
    eth 2.0 da madencilik bitecek alternatif madencilige gecersiniz
    Piyasada coin çok hocam . İlla ki birşeyler kazar
    Kazmasa bile en kötü kartları satar , ki yine zarar edeceğini sanmıyorum.
    Ytd
  • 22-02-2021, 13:37:21
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada coin çok hocam . İlla ki birşeyler kazar
    Kazmasa bile en kötü kartları satar , ki yine zarar edeceğini sanmıyorum.
    Ytd
    kazamazsa piyasada satışa çıkacak kart sayısını bir düşünün isterseniz. Elinde satamayacagı bir ekran kartı olacak. Sadece satıcı arkadaş olmayacak cunku
  • 22-02-2021, 14:06:26
    #5
    hocam merak ettiğim 3090 24gb ekran kartı ile 8 8 8 bölünebiliyorum bu sorumu cevaplayabilecek birisi yokmu.