nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartları çok pahallı amorti etme süresi çok uzadı. 12. ayda girseydiniz kazanırdınız. Yinede riske giriyim derseniz girin.
eth 2.0 da madencilik bitecek alternatif madencilige gecersiniz
Piyasada coin çok hocam . İlla ki birşeyler kazar
Kazmasa bile en kötü kartları satar , ki yine zarar edeceğini sanmıyorum.
Ytd