ekran kartları çok pahallı amorti etme süresi çok uzadı. 12. ayda girseydiniz kazanırdınız. Yinede riske giriyim derseniz girin.
eth 2.0 da madencilik bitecek alternatif madencilige gecersiniz
Piyasada coin çok hocam . İlla ki birşeyler kazar
Kazmasa bile en kötü kartları satar , ki yine zarar edeceğini sanmıyorum.
Ytd