Elon Musk Başkan Twit attı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elon Musk Başkan Twit attı
10
●
462
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Elon Musk Başkan Twit attı
1
2
22-02-2021, 00:58:37
#10
eooonz
Elon bi süredir ses çıkarmıyor, doge mağdurlarının kendini unutmasını bekliyor herhalde. Bu arada Dom yine 62.5 lere geldi, yarın dava var, btc uzun zamandır düzeltmesiz gidiyor. Dananın kuyruğu kopmak üzere olabilir mi?
22-02-2021, 01:16:19
#11
AnilSenyurt
Bazı siteler diyor ki Elon Musk doge'nin 4 TL olacağını kast etmiş. Kendisi de Türk lirası kullanıyor tabi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler