• 22-02-2021, 00:58:37
    #10
    Elon bi süredir ses çıkarmıyor, doge mağdurlarının kendini unutmasını bekliyor herhalde. Bu arada Dom yine 62.5 lere geldi, yarın dava var, btc uzun zamandır düzeltmesiz gidiyor. Dananın kuyruğu kopmak üzere olabilir mi?
  • 22-02-2021, 01:16:19
    #11
    Bazı siteler diyor ki Elon Musk doge'nin 4 TL olacağını kast etmiş. Kendisi de Türk lirası kullanıyor tabi