Elon bi süredir ses çıkarmıyor, doge mağdurlarının kendini unutmasını bekliyor herhalde. Bu arada Dom yine 62.5 lere geldi, yarın dava var, btc uzun zamandır düzeltmesiz gidiyor. Dananın kuyruğu kopmak üzere olabilir mi?