• 22-02-2021, 14:13:52
    #19
    QQHELLBOYQQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba elimde rtx 3090 24 gb ekran kartı var bu ekran kartıyla 8 8 8 3e bölüp madencilik yapabilirmiyim ve aylık gelir ne olabilir tahmini yoksa tek kartı kullanarak kaç hızda kazım elde edebilirim birde bölünüyorsa bu kara geçermi detaylı bilgisi olan pm üzerinden bilgilendirebilirmi.
    bölünme konusunda bisi diyemem ama yaklasık 300w elek tüketir ve ort 120mhs güç olur
  • 22-02-2021, 14:38:01
    #20
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölünme konusunda bisi diyemem ama yaklasık 300w elek tüketir ve ort 120mhs güç olur
    120mhz güç ile ne kadar kazanç elde edilir hocam aylık
  • 22-02-2021, 15:08:13
    #21
    QQHELLBOYQQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120mhz güç ile ne kadar kazanç elde edilir hocam aylık
    https://whattomine.com/coins/151-eth-ethash

    direk buradan kendinizde hesaplayabilirsiniz

    ort 400$ civarı suandaki kura göre
  • 22-02-2021, 19:26:21
    #22
    Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıdaki 2 arkadaş, konuyu açan arkadaşın yüzünden gereksiz bir tartışmaya girmişler.

    Rig kurmak neye göre riskli veya risksiz ? Bu konudaki teorinizin doğruluğunu neye bağladınız en önemli soru işareti bu aslında.

    Şaşırtıcı olansa hem rig kurmak riskli diyorsunuz hem elinizde kart varsa bu işi yapmak mantıklı diyorsunuz ( şanslı demişsiniz ya ). Bu ne perhiz ne lahana turşusu.

    Rig kurmak veya piyasadan bu kartları şuan pahalı fiyata almanın mantıksız olduğunu yazmışsınız ve üzülürsünüz demişsiniz.

    Peki size 3 sorum var.

    Kısa sürede eth 2 katı fiyat görürse söyledikleriniz hala geçerlimi olacak ?

    Rig kurulması mantıksız dediğiniz için soruyorum o zaman ETH short yapın madem olumsuz düşünüyorsunuz ?

    Danışmanlara boşuna para kaptırmayın demişsiniz, kuracak kişi ekran kartlarını yaktığında parasını sizdenmi alıcak ?

    Her yönüyle altına kocaman;

    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yazılacak, skandal bir konu olmuş.
    Ekran kartı nasıl yanacak hocam? Ben denemek için laptopa hiveos attım , ekran kartı sıcaklığı 90 dereceye geldiği zaman sistem kendini resetliyor. Sıcaklık yüksekse Ekran kartı ayarlarını yapıp 65-70 derece sıcaklık arasında çalıştırırsın olur biter. Yazılım kartların yanma olasılığına karşı engelliyor.
  • 23-02-2021, 12:39:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Geliyoruz dediğime...
  • 23-02-2021, 12:47:56
    #24
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yatırımın doğru bir zamanı vardır ve şuan en kötü zaman. Kişisel görüşümdür...
    Uygun zaman gelecek mi peki ?
  • 23-02-2021, 18:51:37
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Elektrik giderinden daha fazla kazandığın ve ekran kartı fiyatlarının normal olduğu zamanlar. Misal 4-5 ay önce.
  • 24-02-2021, 02:20:38
    #26
    Peki mart-nisan gibi biraz daha ekran kartı fiyatlarının düştüğünü varsayarsak ozaman girilebilir mi? Ya da şuan 15000 TL'lik bir yatırım yapmak istesek ortalama aylık ne kadar para kazanırız?
  • 29-03-2021, 21:19:52
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Son günlerde ETH kazım zorluğu zirvelerde ve gelirler iyice düştü. Bu başlığı açtığımda o fiyatlara kart alanlara geçmiş olsun diyorum...