Mining yapmak isteyenlere Anakart + psu + riser
7
●218
- 12-02-2021, 17:42:31ürünlerin hepsi satılmıştır arkadaşlar, ilgilenen ilgilenmeyen herkese teşekkürler.
- 12-02-2021, 18:11:51merhaba alıcı değilim, sadece merak ediyorum bu iş nasıl yapılıyor ve ne kadar getirisi var ?
- 12-02-2021, 18:25:00ben 2018 de bıraktım mining i kısa bi süre yapmıştım zaten, bunu alacağınız karta göre güncel gelir gider tablosunu hesaplayan siteler vardı yanılmıyorsam.mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 02:28:21Özel değil ise neden bıraktığınızı öğrenebilir miyim.Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 02:35:50Kazdığım ethleri yüksekten nakite çevirmemek gibi bir hataya düştüm ondan sonrada moralim bozuldu, acıkcası çok düşmüştü gelirler elektriğe denk geliyordu neredeyse bi ara hatta zarar ediyordu galiba, o dönemde elektriği destekleyecek bütçemde yoktu o yüzden bıraktım kartlarımıda cok yıpratmadan satayım diye düşündüm.CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak niyetim ufak bi rig yapmaktı düzenli elektriğini ödemekti öyle yapsaydım belki hala yapıyor olurdum, borçlandım filan biraz büyütmek için ondan sonrada taşıma suyla dönmedi değirmen. - 13-02-2021, 02:40:34Cevabınız için teşekkürler hocam.Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı dışında tüm sistem duruyor sanırım. Toplu olarak olur fiyatı PM alabilir miyim. - 13-02-2021, 15:02:39riserlar satıldı hocam.Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle