• 12-02-2021, 17:42:31
    #1
    ürünlerin hepsi satılmıştır arkadaşlar, ilgilenen ilgilenmeyen herkese teşekkürler.
  • 12-02-2021, 18:11:51
    #2
    merhaba alıcı değilim, sadece merak ediyorum bu iş nasıl yapılıyor ve ne kadar getirisi var ?
  • 12-02-2021, 18:25:00
    #3
    mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba alıcı değilim, sadece merak ediyorum bu iş nasıl yapılıyor ve ne kadar getirisi var ?
    ben 2018 de bıraktım mining i kısa bi süre yapmıştım zaten, bunu alacağınız karta göre güncel gelir gider tablosunu hesaplayan siteler vardı yanılmıyorsam.
  • 13-02-2021, 02:28:21
    #4
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2018 de bıraktım mining i kısa bi süre yapmıştım zaten, bunu alacağınız karta göre güncel gelir gider tablosunu hesaplayan siteler vardı yanılmıyorsam.
    Özel değil ise neden bıraktığınızı öğrenebilir miyim.
  • 13-02-2021, 02:35:50
    #5
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel değil ise neden bıraktığınızı öğrenebilir miyim.
    Kazdığım ethleri yüksekten nakite çevirmemek gibi bir hataya düştüm ondan sonrada moralim bozuldu, acıkcası çok düşmüştü gelirler elektriğe denk geliyordu neredeyse bi ara hatta zarar ediyordu galiba, o dönemde elektriği destekleyecek bütçemde yoktu o yüzden bıraktım kartlarımıda cok yıpratmadan satayım diye düşündüm.
    Ek olarak niyetim ufak bi rig yapmaktı düzenli elektriğini ödemekti öyle yapsaydım belki hala yapıyor olurdum, borçlandım filan biraz büyütmek için ondan sonrada taşıma suyla dönmedi değirmen.
  • 13-02-2021, 02:40:34
    #6
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazdığım ethleri yüksekten nakite çevirmemek gibi bir hataya düştüm ondan sonrada moralim bozuldu, acıkcası çok düşmüştü gelirler elektriğe denk geliyordu neredeyse bi ara hatta zarar ediyordu galiba, o dönemde elektriği destekleyecek bütçemde yoktu o yüzden bıraktım kartlarımıda cok yıpratmadan satayım diye düşündüm.
    Ek olarak niyetim ufak bi rig yapmaktı düzenli elektriğini ödemekti öyle yapsaydım belki hala yapıyor olurdum, borçlandım filan biraz büyütmek için ondan sonrada taşıma suyla dönmedi değirmen.
    Cevabınız için teşekkürler hocam.
    Ekran kartı dışında tüm sistem duruyor sanırım. Toplu olarak olur fiyatı PM alabilir miyim.
  • 13-02-2021, 11:51:50
    #7
    Riser versiyonları nedir pm alabilirmiyim
  • 13-02-2021, 15:02:39
    #8
    Riga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riser versiyonları nedir pm alabilirmiyim
    riserlar satıldı hocam.