CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel değil ise neden bıraktığınızı öğrenebilir miyim.
Kazdığım ethleri yüksekten nakite çevirmemek gibi bir hataya düştüm ondan sonrada moralim bozuldu, acıkcası çok düşmüştü gelirler elektriğe denk geliyordu neredeyse bi ara hatta zarar ediyordu galiba, o dönemde elektriği destekleyecek bütçemde yoktu o yüzden bıraktım kartlarımıda cok yıpratmadan satayım diye düşündüm.
Ek olarak niyetim ufak bi rig yapmaktı düzenli elektriğini ödemekti öyle yapsaydım belki hala yapıyor olurdum, borçlandım filan biraz büyütmek için ondan sonrada taşıma suyla dönmedi değirmen.