• 08-02-2021, 05:52:02
    #10
    Kurumsal PLUS
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunun şurasında 1 dolara ne kaldı ki?
    %1500 lük değer kazanması sanırım
  • 08-02-2021, 05:53:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    waenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %1500 lük değer kazanması sanırım
    Uykuluyuz hocam Sıfırları eksik saymışız
  • 08-02-2021, 05:53:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 0.003 TL'yken yüksek miktarda almıştım bir kaç sene önce aşırı yüksek olmayan bir meblağ ile girmiştim 0.01 bile olsa ben kaar elde etmiş oluyorum geleceğinin olduğunu düşünüyorum reddit'de küçük yatırımcıların ve Elon Musk'ın pump'laması ile ani bir fırlama oldu uzun süre bu seviyelerde kalacağını düşünmüyorum Aralık Ocak aylarında da ani bir yükseliş oldu ama uzun sürmedi riskli bir coin ama çok fazla pump'landığı için düştüğü zaman alınabilecek bir coin olarak görüyorum
  • 08-02-2021, 05:54:33
    #13
    Kurumsal PLUS
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykuluyuz hocam Sıfırları eksik saymışız
    Estağfirullah hocam olur öyle
  • 08-02-2021, 08:36:38
    #14
    Biz doge ile ilgili konu açınca linç yiyoruz doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar
  • 08-02-2021, 08:42:52
    #15
    Elon Musk'ın kanatları altında bir coin. Elon Musk başarılı bir adam ama gücünü böyle spekülatif kullanması çok pump yapılmasına sebep oldu. Volatilitesi yüksek buda demek oluyor ki kazanç yüksek, risk yüksek. Ben genellikle Volatilitesi yüksek yatırım araçlarını tercih etmeyen biriyim yada küçük yatırım yapıyorum. Riske karşı duyarlılığınıza bağlı DogeCoin hakkında vereceğiniz kararlar...