Yaklaşık 0.003 TL'yken yüksek miktarda almıştım bir kaç sene önce aşırı yüksek olmayan bir meblağ ile girmiştim 0.01 bile olsa ben kaar elde etmiş oluyorum geleceğinin olduğunu düşünüyorum reddit'de küçük yatırımcıların ve Elon Musk'ın pump'laması ile ani bir fırlama oldu uzun süre bu seviyelerde kalacağını düşünmüyorum Aralık Ocak aylarında da ani bir yükseliş oldu ama uzun sürmedi riskli bir coin ama çok fazla pump'landığı için düştüğü zaman alınabilecek bir coin olarak görüyorum