Acaba 2600 dolar gelecek mi? Bu aslında bitcoine bağlı birazda. Bitcoin yamuk yapıp düşmezse ETH uçuşunu yarım bırakmaz. Benle birlikte alanlara tebrikler yorumlarda görmüştüm bir kaç kişi. 1350`den aldım ben 1 hafta tuzaklı kapanış yaptılar XRP yükseldiğinden milyar dolarlar oraya kaydı ama sonradan ETH toplardı güzel alım fırsatıydı ama artık GEÇTİ. Bundan sonra alırsanız risk kabul etmem. Yatırım tavsiyesi değildir. Bu aşağıda gördüğünüz çanağın hedefi 2600 dolardır şuan grafik için siteyi açamıyorum ama öyle hesaplamıştım sizde derinliği ölçüp hesaplayabilirsiniz tabi btc yamuk yapmazsa.
şuan ETH 1625 $

Ben alabildiğim en ucuz kartı aldım geçtim.
