• 03-02-2021, 20:32:38
    #1
    25 ocak günü yaptığım analiz: https://www.r10.net/altcoinler/26708...ereum-sov.html

    Acaba 2600 dolar gelecek mi? Bu aslında bitcoine bağlı birazda. Bitcoin yamuk yapıp düşmezse ETH uçuşunu yarım bırakmaz. Benle birlikte alanlara tebrikler yorumlarda görmüştüm bir kaç kişi. 1350`den aldım ben 1 hafta tuzaklı kapanış yaptılar XRP yükseldiğinden milyar dolarlar oraya kaydı ama sonradan ETH toplardı güzel alım fırsatıydı ama artık GEÇTİ. Bundan sonra alırsanız risk kabul etmem. Yatırım tavsiyesi değildir. Bu aşağıda gördüğünüz çanağın hedefi 2600 dolardır şuan grafik için siteyi açamıyorum ama öyle hesaplamıştım sizde derinliği ölçüp hesaplayabilirsiniz tabi btc yamuk yapmazsa.

    şuan ETH 1625 $

  • 03-02-2021, 20:36:17
    #2
    1625`den alırsanız 1300`e stop koyacaksınız ve zarar %20 olur biz aldığımızda %5`lik bir stop vardı o yüzden şuan risk fazla düzeltme beklenmesi lazım btc düşerse ethde düzeltmeye gider.
  • 03-02-2021, 20:36:59
    #3
    Tüm hedefler yavaş yavaş gelicek Eth sabır coinidir
  • 03-02-2021, 20:37:32
    #4
    2000 dolarlık üst direncini kırsında hocam bir suan için oldukca zor. ( Buda 29 ocaktaki analizim: https://tr.tradingview.com/chart/ETHUSD/KCWt7IMU/)
  • 03-02-2021, 20:38:34
    #5
    Kripto paraların standart olmasını istiyorum. Ortada güçlü bir teknoloji var. Fakat ekran kartlarının piyasasını bu kadar etkilemesi biz madencilik yapmayan kullanıcıları çok etkiliyor. Umarım donanım üreticileri bu durumu farkeder ve üretimlerini arttırır. Yoksa 1000 dolarlık karta 2000 bayılacağız.
  • 03-02-2021, 20:39:07
    #6
    Şuan korkulu rüya gibi oldu terse düşerse felç eder
  • 03-02-2021, 20:39:13
    #7
    ryse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto paraların standart olmasını istiyorum. Ortada güçlü bir teknoloji var. Fakat ekran kartlarının piyasasını bu kadar etkilemesi biz madencilik yapmayan kullanıcıları çok etkiliyor. Umarım donanım üreticileri bu durumu farkeder ve üretimlerini arttırır. Yoksa 1000 dolarlık karta 2000 bayılacağız.
    Eth 1620 dolar dolar 7 olmuş bilgisiyar alınmaz bu zamanda
  • 03-02-2021, 20:40:09
    #8
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eth 1620 dolar dolar 7 olmuş bilgisiyar alınmaz bu zamanda
    Hakikaten öyle hocam. Ben alabildiğim en ucuz kartı aldım geçtim.
  • 03-02-2021, 20:41:38
    #9
    ryse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten öyle hocam. Ben alabildiğim en ucuz kartı aldım geçtim.
    Bende 3080'i almak için kaç gün vatan'a git gel yapmıştım biri ön sipariş veriyor sonra tekrar iptal ediyor öyle öyle kart bana kaldı.