Kripto paraların standart olmasını istiyorum. Ortada güçlü bir teknoloji var. Fakat ekran kartlarının piyasasını bu kadar etkilemesi biz madencilik yapmayan kullanıcıları çok etkiliyor. Umarım donanım üreticileri bu durumu farkeder ve üretimlerini arttırır. Yoksa 1000 dolarlık karta 2000 bayılacağız.
Eth 1620 dolar dolar 7 olmuş bilgisiyar alınmaz bu zamanda