• 07-01-2021, 22:28:32
    #1
    Ne desek az ne söylesek boş...

    Paribu küçük bir hareketlenme karşısında çöküyor. Şu an binlerce insan yüzbinlerce lira zarar ediyor ve sisteme girilmiyor.

    Sistem geri geldiği gibi ilk iş paramı çekip binance gibi büyük borsalara geçiş olacak.

    Ülkemizden neden milli ve yerli yazılım çıkmıyor, Projelerimizde milli olmalıyız diye diye milletin ekmeğini bile çöpe attıran zihniyet var olduğu sürece bu paribu gibi şirketler daha çok ekmeğimizi yer.

    Bugüne kadar bir nebze olsun teknolojide yerlileşmeyi destekleyen birisiydim lakin hiç gerek yok.

    Sınav sonuçları açıklanır ÖSYM çöker.

    Soyağacı açıklanır E-devlet çöker

    Corona verileri açıklanır sağlık bakanlığı çöker

    Ekonomide hareketlilik olur paribu, btcturk gibi siteler çöker.

    Ne kurum olarak ne özel sektör olarak milli ve yerli fetişizmine girmeye gerek yok.
  • 07-01-2021, 22:29:44
    #2
    BTC Türk'te de benzer sıkıntıları yaşıyorum, binance hesabımı açtım profilimi doğruladım bende yakın zamanda geçiş yapacağım hocam, en azından kafam rahat olur
  • 07-01-2021, 22:31:01
    #3
    Hakkıyla bu işi yapan yerli firma olsa da çatır çatır para kazansa ama nerdeeeee
  • 07-01-2021, 22:31:10
    #4
    haydi hep beraber daha yüksek sesle binance
  • 07-01-2021, 22:31:38
    #5
    Yarım saat kadar önce olan dalgalanmada binance,ftx gibi büyük borsalarda çöktü.
  • 07-01-2021, 22:32:22
    #6
    Haklısınız fakat Binance'de yoğunluk sırasında çöküyor ve orada da milyonlarca insan zarar edip mağdur oluyor.
    2 seçenek var;
    - Devamlı takipteyseniz ve Paribu'da eğer trade edecekseniz ciddi çöküşlerde işlem yapmaktan uzak duracaksınız bu Binance içinde geçerli.
    - Binance vb borsalarda al sat işlemi yapıp Paribu'yu sadece döviz bürosu gibi BTC yi bozdurmak için kullanacaksınız.

    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne desek az ne söylesek boş...

    Paribu küçük bir hareketlenme karşısında çöküyor. Şu an binlerce insan yüzbinlerce lira zarar ediyor ve sisteme girilmiyor.

    Sistem geri geldiği gibi ilk iş paramı çekip binance gibi büyük borsalara geçiş olacak.

    Ülkemizden neden milli ve yerli yazılım çıkmıyor, Projelerimizde milli olmalıyız diye diye milletin ekmeğini bile çöpe attıran zihniyet var olduğu sürece bu paribu gibi şirketler daha çok ekmeğimizi yer.

    Bugüne kadar bir nebze olsun teknolojide yerlileşmeyi destekleyen birisiydim lakin hiç gerek yok.

    Sınav sonuçları açıklanır ÖSYM çöker.

    Soyağacı açıklanır E-devlet çöker

    Corona verileri açıklanır sağlık bakanlığı çöker

    Ekonomide hareketlilik olur paribu, btcturk gibi siteler çöker.

    Ne kurum olarak ne özel sektör olarak milli ve yerli fetişizmine girmeye gerek yok.
  • 07-01-2021, 22:33:07
    #7
    Ben BTC Türk kullanıyorum genelde memnunum aslında binance bana çok karışık geliyor.
  • 07-01-2021, 22:33:17
    #8
    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarım saat kadar önce olan dalgalanmada binance,ftx gibi büyük borsalarda çöktü.
    Birkaç dakika sürdü sonra düzeldi Binance.
    Ben de paribudan çıkıyorum
  • 07-01-2021, 22:33:41
    #9
    Binance'da çökebilir mesele şu; 1 sene içerisinde binance kaç kere çöküyor paribu kaç kere çöküyor. Sonuçta elektronik sistem sıkıntılar olabileceğinin farkındayız ama her önemli anda çökecekse paribu değil binance kullanılır.