Haklısınız fakat Binance'de yoğunluk sırasında çöküyor ve orada da milyonlarca insan zarar edip mağdur oluyor.
2 seçenek var;
- Devamlı takipteyseniz ve Paribu'da eğer trade edecekseniz ciddi çöküşlerde işlem yapmaktan uzak duracaksınız bu Binance içinde geçerli.
- Binance vb borsalarda al sat işlemi yapıp Paribu'yu sadece döviz bürosu gibi BTC yi bozdurmak için kullanacaksınız.
Ne desek az ne söylesek boş...
Paribu küçük bir hareketlenme karşısında çöküyor. Şu an binlerce insan yüzbinlerce lira zarar ediyor ve sisteme girilmiyor.
Sistem geri geldiği gibi ilk iş paramı çekip binance gibi büyük borsalara geçiş olacak.
Ülkemizden neden milli ve yerli yazılım çıkmıyor, Projelerimizde milli olmalıyız diye diye milletin ekmeğini bile çöpe attıran zihniyet var olduğu sürece bu paribu gibi şirketler daha çok ekmeğimizi yer.
Bugüne kadar bir nebze olsun teknolojide yerlileşmeyi destekleyen birisiydim lakin hiç gerek yok.
Sınav sonuçları açıklanır ÖSYM çöker.
Soyağacı açıklanır E-devlet çöker
Corona verileri açıklanır sağlık bakanlığı çöker
Ekonomide hareketlilik olur paribu, btcturk gibi siteler çöker.
Ne kurum olarak ne özel sektör olarak milli ve yerli fetişizmine girmeye gerek yok.