• 06-01-2021, 19:14:27
    #1
    Arkadaslar binanceden btc alıp satarken banka hesabina para cekince vb. herhangi bir sıkıntı olabilir mi prosedur nedir tam olarak? vergiyi felan zaten kesiyor mu?
  • 06-01-2021, 19:15:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Komisyon faturası keserseniz sıkıntı yaşamazsınız
  • 06-01-2021, 19:15:44
    #3
    Vergi dairesinin bile bu konuda bir fikri yok
  • 06-01-2021, 19:16:24
    #4
    Vergi falan yok.
  • 06-01-2021, 19:20:59
    #5
    alış satış yaptığınız zaman bitcoin borsaları komisyon kesiyor ve e fatura olarak size yolluyor. Fakat sizin kazandığınız kazancın vergisi olmuyor. Dolar gibi veya borsada lot hesabı gibi düşünün.
  • 06-01-2021, 19:31:49
    #6
    YOK
  • 06-01-2021, 19:32:27
    #7
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alış satış yaptığınız zaman bitcoin borsaları komisyon kesiyor ve e fatura olarak size yolluyor. Fakat sizin kazandığınız kazancın vergisi olmuyor. Dolar gibi veya borsada lot hesabı gibi düşünün.
    Yurtdışı borsa kullanıyorsak, nasıl bir yol izlenmeli sizce hocam?
  • 06-01-2021, 19:35:19
    #8
    Vergi yok diye biliyorum da. İlerde youtube gibi olursa şaşırmamak lazım.
  • 06-01-2021, 19:46:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Devlet yakindir turkiyedeki borsalara vergi bildirimi yapmak zorunda birakacak bu yazimi not alin