onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alış satış yaptığınız zaman bitcoin borsaları komisyon kesiyor ve e fatura olarak size yolluyor. Fakat sizin kazandığınız kazancın vergisi olmuyor. Dolar gibi veya borsada lot hesabı gibi düşünün.
Yurtdışı borsa kullanıyorsak, nasıl bir yol izlenmeli sizce hocam?