• 04-01-2021, 15:53:24
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar bu kuyrukta bekleyen işlemler kaç saatte onaylanıyor acaba ?

    Para göndereceğim adamdan hırsız muamelesi görüyorum ya resmen. Adama diyorum gönderdim nerede diyor adam haklı.

    Madenci onayını demiyorum. Sistemdeki kuyruk onayı bahsettiğim olay.

    Binance'de 1 Sn sürüyor hadi burası diyelim küçük. Abi 1 saat nedir ya. v e hala bekliyor erc20 ağından usdT yolladım.
    • hesapadim
    hesapadim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2021, 15:54:10
    #2
    paribu kullanıyorum öneririm ..
  • 04-01-2021, 15:54:59
    #3
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paribu kullanıyorum öneririm ..
    Orada da trc20 ağı yok

    %100 bi yer bulamadık yerli şükürler olsun.

    Canlı destek kuyruk sıram 243

    Hayatımız kuyrukta geçti
    • uguronlerx
    • phpxtr
    uguronlerx ve phpxtr bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2021, 16:09:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada da trc20 ağı yok

    %100 bi yer bulamadık yerli şükürler olsun.

    Canlı destek kuyruk sıram 243

    Hayatımız kuyrukta geçti
    Mühebbet mi yedin hocam
  • 04-01-2021, 16:11:07
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada da trc20 ağı yok

    %100 bi yer bulamadık yerli şükürler olsun.

    Canlı destek kuyruk sıram 243

    Hayatımız kuyrukta geçti
    tüp sırası bitti derken bide canlı destek sırası mı başladı
  • 04-01-2021, 16:11:30
    #6
    Bende ilk kayıt olurken acaba btctürk mü? yoksa binance mi? arasında kalmıştım araştımam sonucu sizin gibi al sat olaylarında kuyruk bekleme işlemleri uzun sürdüğünden binance tercih ettim
  • 04-01-2021, 16:11:42
    #7
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühebbet mi yedin hocam
    Adam hırsızsın diyor report edecem diyor forumda

    @BtcTurk; Bitirdin beni bu adam eğer report açarsa bitirdin resmen beni yaptığım tüm işler çöp edeceksiniz az kaldı.

    Tövbe bir daha yerli firma kullanırsam 2 olsun
  • 04-01-2021, 18:05:52
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme yöntemi olarak kripto para kullanıyorsanız ihtiyacınız olan kadarını mobil cüzdan acıp orada tutun .
  • 04-01-2021, 19:43:34
    #9
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yöntemi olarak kripto para kullanıyorsanız ihtiyacınız olan kadarını mobil cüzdan acıp orada tutun .
    Per perişan etti bizi akıllandım ama artık iyi oldu Aynı kişiye 2 kere ödeme yolladım sayesinde