Merhaba
Arkadaşlar bu kuyrukta bekleyen işlemler kaç saatte onaylanıyor acaba ?
Para göndereceğim adamdan hırsız muamelesi görüyorum ya resmen. Adama diyorum gönderdim nerede diyor adam haklı.
Madenci onayını demiyorum. Sistemdeki kuyruk onayı bahsettiğim olay.
Binance'de 1 Sn sürüyor hadi burası diyelim küçük. Abi 1 saat nedir ya. v e hala bekliyor

erc20 ağından usdT yolladım.