• 03-01-2021, 19:09:44
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Selam, şuanda eth göndermek için yaklasık 450 gwei fee vermek gerekiyor yani.Yaskalsık 9$ yapıyor. Komik bir durum. Eth gondermem egrekiyor 5-6 adet ancak bu masraf aşırı fazla. Borsadan gonderilenlerde onay dahil almıyor düşük fee sebebiyle. Bu durum nasıl düzelir ? fikri veya yardımcı olabilecek varmı ?
  • 03-01-2021, 19:11:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başka bir coin e çevirip onunla yollayın
  • 03-01-2021, 19:13:00
    #3
    Ripple da ise ya ücretsiz yada 1-2 ripple alınır.
    Ripple bu yüzden baskı altında.
    Ripple deneyebilirsiniz fakat borsalar delist ediyor dikkat edin
  • 03-01-2021, 19:13:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bir coin e çevirip onunla yollayın
    alıcı yer sadece eth kabul ediyor.
  • 03-01-2021, 19:14:24
    #5
    Tanikhaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıcı yer sadece eth kabul ediyor.
    yapacak birşey yok o halde.
  • 03-01-2021, 19:25:40
    #6
    Tum borsalarda gonderim ucretleri yuksek birde gonderen kisi ucret oduyor diyer borsaya gidince oradada kesinti yapiyorlar coin gonderimi cok masrafli para olarak gondersen ondan daha ucuz.
  • 03-01-2021, 19:42:27
    #7
    bu fee düşmüş hali 2-3 ay önce $25 dolar ödüyordum sadece fee için yani