Selam, şuanda eth göndermek için yaklasık 450 gwei fee vermek gerekiyor yani.Yaskalsık 9$ yapıyor. Komik bir durum. Eth gondermem egrekiyor 5-6 adet ancak bu masraf aşırı fazla. Borsadan gonderilenlerde onay dahil almıyor düşük fee sebebiyle. Bu durum nasıl düzelir ? fikri veya yardımcı olabilecek varmı ?