• 28-12-2020, 11:02:27
    #1
    Twitter'da gördüm.


    https://twitter.com/ShardiB2/status/1343284260363448326


    Diğer Amerika merkezli borsaların da başları SEC ile belaya girmemesi için Ripple'ı delist edebilir.
  • 28-12-2020, 11:08:07
    #2
    Binlerce kişi milyonlarca dolar zarara hazırlıklı olsun diyelim o zaman öve öve bitiremedikleri Riple şimdi ne durumlarda adam bir ara dünyanın en zengin ilk 10 kişisi olmuştu.
  • 28-12-2020, 11:08:39
    #3
    sadece ripple değil diğer coinlerde ilerde amerikadan nasibini alacak diye düşünüyorum
  • 28-12-2020, 11:09:12
    #4
    elimizi nereye atsak kuruyor.
  • 28-12-2020, 11:28:48
    #5
    Ben bir cahillik edip 56 bin TL para bağladım ve şuan olan param 26 bin TL 30 bin TL zarardayım. Çaresiz bir şekilde bekliyorum yükselsin ve paramı kurtarayım bir daha asla almam 😞
  • 28-12-2020, 11:40:13
    #6
    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir cahillik edip 56 bin TL para bağladım ve şuan olan param 26 bin TL 30 bin TL zarardayım. Çaresiz bir şekilde bekliyorum yükselsin ve paramı kurtarayım bir daha asla almam 😞
    hocam dikkatli olun. Bazı durumlarda zararı erkenden kapatmak önemli. Borsa gibi uzun vade bekleyip zararı kapatmak mümkün olmayabilir kriptoda. Çünkü zamanında $250'lık BitConnetc bile piyasadan silindi. Şuan hiçbir değeri yok. O yüzden iyi düşünün.

    Ya Ripple bu SEC davası ile daha da düşecek ve borsalardan silinecek, ya da bu davayı kazanıp $1'a kadar çıkacaktır.
  • 28-12-2020, 11:54:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam xrp eğer olurda yırtarsa bu işten. 6-7$ bantına çıkar.