Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir cahillik edip 56 bin TL para bağladım ve şuan olan param 26 bin TL 30 bin TL zarardayım. Çaresiz bir şekilde bekliyorum yükselsin ve paramı kurtarayım bir daha asla almam 😞
hocam dikkatli olun. Bazı durumlarda zararı erkenden kapatmak önemli. Borsa gibi uzun vade bekleyip zararı kapatmak mümkün olmayabilir kriptoda. Çünkü zamanında $250'lık BitConnetc bile piyasadan silindi. Şuan hiçbir değeri yok. O yüzden iyi düşünün.

Ya Ripple bu SEC davası ile daha da düşecek ve borsalardan silinecek, ya da bu davayı kazanıp $1'a kadar çıkacaktır.