• 18-11-2020, 15:49:38
    #19
    Alınmaz değil alınır ama mutlaka bir fiyata satış girin.
    Düşme kalkmalar ani olur. Bir gecede elinizdeki para buhar olmasın.

    Borsa piyasasında her zaman küçük yatırımcı ezilir.
  • 18-11-2020, 15:53:17
    #20
    20 bin tlnin 300-400 tlsiyle teknik analiz eğitimi alıp bu işe girseniz elinizde parayı her ay rahat rahat yükseltirsiniz ama insanlar bitcoini altın gibi falan sanıyor sürekli yükseleceğini hayal ediyor ancak maalesef öyle değil. Bu durumda btc yerine altın almanız daha mantıklı olurdu. (Hiç dokunmayacağınızı ve uzun vadeli tutacağınızı hesap ederek bunu söylüyorum.) YTD.
  • 18-11-2020, 16:06:09
    #21
    LINK almak 1-2 yıl unutmak lazım. Buraya yazayım zamanı gelince bakarız. YTD.

    LINK: 13.41$, 18.11.2020
  • 18-11-2020, 16:08:50
    #22
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 7 ay önce aldığım Bitcoini bugün bozdurdum. 8200 küsur kar yapmışım, çok yükseklere göz dikmeye gerek yok
    hocam nerden yaptınız acaba alımı
  • 18-11-2020, 22:00:49
    #23
    insanların kafası hiç çalışmıyor. bir şey çıkarken değil düşerken alın 11 dolarken neredeydiniz 18bin doları görünce mi yatırım yapıyorsunuz kesinlikle yanlış
  • 18-11-2020, 22:07:38
    #24
    Kışın 1 btc 3600 dolara kadar düştü. Bir btc almış olsanız şu an ki karı düşünün hem dolardan hem btc den.
  • 19-11-2020, 08:36:04
    #25
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışın 1 btc 3600 dolara kadar düştü. Bir btc almış olsanız şu an ki karı düşünün hem dolardan hem btc den.
    kışın dediğiniz pandemiden kaynaklıydı. Piyasa ne olacağını bilmediği için çekildi bir anda. Aynısının olması pek mümkün gözükmüyor yeni bir pandemi dalgası çıkmadığı sürece.
    Şuanlık giriş tehlikeli görüyorum. Seçimlerden sonra bir dalgalanma oldu ama yine seyrinde btc.
    Ben şahsen kendi paramı zirvedeyken btc'ye yatırmam. 7-8 ay önce'ki haline bak, şimdi ikiye üçe katladı demek tam anlamıyla bir Umut tacirliği olur.
    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 19-11-2020, 10:35:06
    #26
    80.000tl çıkıp 17.000tl düşmüşlüğü var altın gibi saklamak pek mantıklı olmayabilir. Kar ettiğinizde cebinize koymayı bilmelisiniz.
  • 19-11-2020, 12:13:50
    #27
    şuan çok uçtu iniş olacaktır keşke ilk önce burdan sorsa idin birileri yönlendirirdi en azından