Kışın 1 btc 3600 dolara kadar düştü. Bir btc almış olsanız şu an ki karı düşünün hem dolardan hem btc den.
kışın dediğiniz pandemiden kaynaklıydı. Piyasa ne olacağını bilmediği için çekildi bir anda. Aynısının olması pek mümkün gözükmüyor yeni bir pandemi dalgası çıkmadığı sürece.
Şuanlık giriş tehlikeli görüyorum. Seçimlerden sonra bir dalgalanma oldu ama yine seyrinde btc.
Ben şahsen kendi paramı zirvedeyken btc'ye yatırmam. 7-8 ay önce'ki haline bak, şimdi ikiye üçe katladı demek tam anlamıyla bir Umut tacirliği olur.
Yatırım tavsiyesi değildir.