Kripto kazançlarına vergi var mı?
13
●247
- 02-11-2020, 14:21:33Üyeliği durdurulduMerhaba farzedelim ki ben btc 4 bin dolardayken 50 bin dolarlık btc aldım. Şimdi 13,500 den sattım. Haliyle yüklü bir kar elde etmiş oluyorum. Bunun herhangi bir vergilendirme muhabbeti var mı? Bu konuda güncel bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem.
- 02-11-2020, 14:22:47Bildiğim kadarıyla bunun herhangi bir denetimi takibi söz konusu değil.
- 02-11-2020, 14:23:59Üyeliği durdurulduParamı hesaba çekersem mali açıdan bir sıkıntı yaşar mıyım onun telaşındayım .muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 14:24:21Kriptodan 10 bine yakin hesabima para cekmisimdir hic vergi muhabti olmadi hocamPhpMax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 14:25:17Zannetmem para kaynağını alış satış bilgilerini gösterirseniz bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum. Eğer btcturk vb. sitelerden yaptıysanız alış satış işlemlerinde komisyon alınıyor zaten bu komisyondanda devlet vergi alıyor. Herşey yasal anlayacağınız.PhpMax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 14:28:17Üyeliği durdurulduYasal olması için vergi ödemeniz gerekiyor. Kime göre yasal vergi ödemeden nasıl yasal oluyor? Banka anında yüklü miktar çekerseniz el koyarPPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 14:29:10Üyeliği durdurulduBu konuya hakim bir arkadaş olsa aslında net bi cevap alırdık.Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle