Merhaba farzedelim ki ben btc 4 bin dolardayken 50 bin dolarlık btc aldım. Şimdi 13,500 den sattım. Haliyle yüklü bir kar elde etmiş oluyorum. Bunun herhangi bir vergilendirme muhabbeti var mı? Bu konuda güncel bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem.
Kriptodan 10 bine yakin hesabima para cekmisimdir hic vergi muhabti olmadi hocam