• 24-05-2020, 01:28:05
    #10
    200 liralık alıp 235 liraya sattım geçen günlerde.Çok para ile girilmez bu işe küçük meblalarla girince pek sıkıntı olmuyor.
  • 24-05-2020, 01:31:25
    #11
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 liralık alıp 235 liraya sattım geçen günlerde.Çok para ile girilmez bu işe küçük meblalarla girince pek sıkıntı olmuyor.
    büyük miktarlarda girilecekse 1 2 sene o parayı unutabilecek ve ihtiyaç duymayacak şekilde girmek gerekiyor.benim ettiğim kâr 5 yıllık hayallerimin sonucuydu çok tatlı geldi
  • 24-05-2020, 01:32:11
    #12
    tek bir merkeziyetsiz coin var o da BITCOIN,

    deepweb de dahil bir çok yerde geçen takip edilmesi imkansız bir coin var o da MONERO

    Bu ikisi dışında hemen hemen hepsi aynı, sadece merkeziyetli takip edilebilir kriptolanmış sanal değerler.

    yatırım tavsiyesi vermiyorum ama farklı olanları araştırmak lazım.
  • 24-05-2020, 01:35:56
    #13
    Bitcoin olmasaydı ne evim ne arabam olurdu
  • 24-05-2020, 01:36:07
    #14
    Hayırlı olsun bunlar birer tecrübe olacaktır sana.
  • 24-05-2020, 01:38:06
    #15
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin olmasaydı ne evim ne arabam olurdu
    Bitcoin candır
  • 24-05-2020, 01:38:42
    #16
    Hatta üniversiteyi okuyamazdım.
  • 24-05-2020, 11:46:28
    #17
    ben 3 gün önce $300 dolar kâra geçtim ama çekmediğim için bitcoinin ani hareketlerinden ötürü kârım şu an $210 dolar fakat bugün wrx'ten sert bi atak bekliyorum $500 olmadan çekmek yok.
  • 24-05-2020, 11:51:41
    #18
    Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoini 1000 lira civarlarındayken takip etmeye başlamıştım ve yaşım yetmediği için izlemekle yetinirdim içim içimi yerdi.Sonunda büyüdüm ve borsaya ufaktan giriş yapacak kadar para kazandım.2 gün önceki kargaşadan 20 lira kârla ilk kazancımı sağlayıp bir ögün ögrenci yemeği kazandım

    Sizde durumlar nedir? Tecrübelilerden bir adet coin ismi alabilir miyim? Hala 80 binden almış olup kara kara bekleyen var mı?
    Yaşın küçük olmasından dolayı sana uyarım, genç yaşlarda bu kadar stres, borsa tehlikelidir. Kar etmen güzel para kazanmak güzel ama hastalık hastası eder bu bitcoin olsun borsa olsun.