Bitcoini 1000 lira civarlarındayken takip etmeye başlamıştım ve yaşım yetmediği için izlemekle yetinirdim içim içimi yerdi.Sonunda büyüdüm ve borsaya ufaktan giriş yapacak kadar para kazandım.2 gün önceki kargaşadan 20 lira kârla ilk kazancımı sağlayıp bir ögün ögrenci yemeği kazandım
Sizde durumlar nedir? Tecrübelilerden bir adet coin ismi alabilir miyim? Hala 80 binden almış olup kara kara bekleyen var mı?
Yaşın küçük olmasından dolayı sana uyarım, genç yaşlarda bu kadar stres, borsa tehlikelidir. Kar etmen güzel para kazanmak güzel ama hastalık hastası eder bu bitcoin olsun borsa olsun.