• 28-02-2020, 11:26:30
    #1
    Merhabalar, dün akşam paribu da ki bitcoin hesabıma 590 TL ödeme aldım, geldiği gibi bozdurdum paribu da ve 584 TL ye düştü, daha sonra papara hesabıma parayı çektim ve 578 TL olarak geldi. Yani bozumda 6 TL ve çekimde 6 TL olmak üzere 12 TL komisyon ödemiş oldum.
    Bu komisyon oranları normal midir? Daha uygun komisyon oranlı bir borsa varsa önerebilir misiniz?
  • 28-02-2020, 11:29:36
    #2
    Takip! bende 2 gün önce bitcoin gönderdim 27tl ye yakın komisyon aldı.
  • 28-02-2020, 11:41:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Normal hocam, bitcoin gönderirken bile saçma komisyon oranı ile gönderdiğim bitcoine bile kesinti yapıyorlar. BtcTurk öneririm.
  • 28-02-2020, 11:44:26
    #4
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal hocam, bitcoin gönderirken bile saçma komisyon oranı ile gönderdiğim bitcoine bile kesinti yapıyorlar. BtcTurk öneririm.
    Anladım hocam, bir de btcturk e bakalım aynı mı oranlar :/
  • 28-02-2020, 11:45:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Praimfaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, bir de btcturk e bakalım aynı mı oranlar :/
    https://www.btcturk.com/yardim/komisyonlar

    Buyrun hocam arada ki farkı siz görün
  • 28-02-2020, 11:47:15
    #6
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.btcturk.com/yardim/komisyonlar

    Buyrun hocam arada ki farkı siz görün
    Cidden fark varmış hocam ya, 0.35 nerede 0.18 nerede, aradaki fark oldukça açık hemen btc turk e geçiş yapıyorum 😊
  • 28-02-2020, 11:49:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Praimfaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden fark varmış hocam ya, 0.35 nerede 0.18 nerede, aradaki fark oldukça açık hemen btc turk e geçiş yapıyorum 😊
    Ve para yatırırken bir çok banka hesabı bulunmakta paribu gibi kısıtlı değil. Güle güle kullanın
  • 28-02-2020, 13:52:51
    #8
    Bugün 700tl değerinde ethereum ödemesi aldım 677tl geçti hesaba.

    Komisyon oranları çok yüksek harbiden iyi para kazanıyolar
  • 28-02-2020, 14:35:27
    #9
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 700tl değerinde ethereum ödemesi aldım 677tl geçti hesaba.

    Komisyon oranları çok yüksek harbiden iyi para kazanıyolar
    Valla hocam ya, arkadaş konuda btcturk önerdi oraya geçiş yapacağım ben komisyon oranları daha düşük banka seçeneği çok. Paribu harcıyor bizi