Merhabalar, dün akşam paribu da ki bitcoin hesabıma 590 TL ödeme aldım, geldiği gibi bozdurdum paribu da ve 584 TL ye düştü, daha sonra papara hesabıma parayı çektim ve 578 TL olarak geldi. Yani bozumda 6 TL ve çekimde 6 TL olmak üzere 12 TL komisyon ödemiş oldum.
Bu komisyon oranları normal midir? Daha uygun komisyon oranlı bir borsa varsa önerebilir misiniz?