• 08-09-2019, 19:31:56
    #1
    Arkadaşlar

    Bugün ilginç bir olay yaşadım

    WIN coin aldım 100 dolara
    0.00000003 dolardı

    Sonra gün içinde vazgeçtim ve yine market fiyatından yani aynı 0.00000003 dolardan sattım
    Hesabımdan 85 dolar eksildi

    Bu neden nasıl oldu anlamadım?

    Borsa : Binance
  • 08-09-2019, 19:34:50
    #2
    Borsanın komisyonu var ayrıca siz aldığınız fiyattan satmamış olabilirsiniz. O fiyat satış fiyatı olabilir.
  • 08-09-2019, 19:45:37
    #3
    Hocam alis satis yapmazdan evvel bir coini bir hafta takip et... sonra emir gir su fiyattan al su fiyattan sat diye... manuel islem pek yapma ogrenene kadar...

    Yoksa daha cok paran gider
  • 08-09-2019, 19:47:43
    #4
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsanın komisyonu var ayrıca siz aldığınız fiyattan satmamış olabilirsiniz. O fiyat satış fiyatı olabilir.
    EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsada Alış ve Satış fiyatları ayrıdır.
    Arkadaşlar 3 yıldır borsaları aktif olarak kullanıyorum. Yatırımlarım var.
    Bu bahsettiğinizin olması mümkün değil.
    Alım satım makası bu kadar olamaz
    Aynı fiyattan alıp sattım
    Gerçekten çok garip bir olay

    Ve size daha ilginç bir şey söyleyeyim

    Ben aldığım zaman WIN coin - 16 idi. Yani düşüşte idi. Fiyatı tam 0.00000003 dolardı
    Sattığım zaman +55% en çok yükselen coin idi ama fiyatı aynıydı 0.00000003

    Vallahi hiç bir şey anlamadım
  • 08-09-2019, 19:55:23
    #5
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 3 yıldır borsaları aktif olarak kullanıyorum. Yatırımlarım var.
    Bu bahsettiğinizin olması mümkün değil.
    Alım satım makası bu kadar olamaz
    Aynı fiyattan alıp sattım
    Gerçekten çok garip bir olay

    Ve size daha ilginç bir şey söyleyeyim

    Ben aldığım zaman WIN coin - 16 idi. Yani düşüşte idi. Fiyatı tam 0.00000003 dolardı
    Sattığım zaman +55% en çok yükselen coin idi ama fiyatı aynıydı 0.00000003

    Vallahi hiç bir şey anlamadım
    Alım satım yaptığın fiyat orada yazıyordur daha fazla diyerek işlem geçmişini görebilirsin. Ekran görüntüsünü atarsan daha sağlıklı yorum yapabiliriz.
  • 08-09-2019, 19:56:35
    #6
    https://prnt.sc/p3fe9x
    Yanılmıyorsam işlem geçmişi bölümündeki pembeler, kişilerin satış yaptığı fiyatlar. 2 satoshi/win başına satmış olabilirsiniz.
  • 08-09-2019, 19:58:39
    #7
    Tessmacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/p3fe9x
    Yanılmıyorsam işlem geçmişi bölümündeki pembeler, kişilerin satış yaptığı fiyatlar. 2 satoshi/win başına satmış olabilirsiniz.
    Şimdi işlem geçmişine baktım.

    Piyasa 0.00000003 iken sattım ama işlem 0.00000002 den yapılmış

    Market fiyatından sattım oysa. Bu Binance kadar ******** bir borsa görmedim
  • 08-09-2019, 21:56:19
    #8
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi işlem geçmişine baktım.

    Piyasa 0.00000003 iken sattım ama işlem 0.00000002 den yapılmış

    Market fiyatından sattım oysa. Bu Binance kadar ******** bir borsa görmedim
    Dolandırıcılıkla alakası yok.Alış ile satış fiyatı bir değildir. Siz 003 satış fiyatını görünce bende o fiyattan satış yapacağım sanıp 0002 den satmışsınız. Birde tabi bunun komisyonu var. Yükseldiği halde fiyat aynı demişsiniz o yükselme son 24 saati gösteriyor.