kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsanın komisyonu var ayrıca siz aldığınız fiyattan satmamış olabilirsiniz. O fiyat satış fiyatı olabilir.
EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsada Alış ve Satış fiyatları ayrıdır.
Arkadaşlar 3 yıldır borsaları aktif olarak kullanıyorum. Yatırımlarım var.
Bu bahsettiğinizin olması mümkün değil.
Alım satım makası bu kadar olamaz
Aynı fiyattan alıp sattım
Gerçekten çok garip bir olay

Ve size daha ilginç bir şey söyleyeyim

Ben aldığım zaman WIN coin - 16 idi. Yani düşüşte idi. Fiyatı tam 0.00000003 dolardı
Sattığım zaman +55% en çok yükselen coin idi ama fiyatı aynıydı 0.00000003

Vallahi hiç bir şey anlamadım