• 15-05-2019, 22:49:24
    #1
    ETH yi bugun 1410TL den bir miktar satın aldım. Sizce ne olur? Yükselirmi alçalır mı? Veya uzun vadede mi eth daha iyidir?
  • 15-05-2019, 22:51:50
    #2
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Kardesım Yatırım tavsıyesı degıldır ama ben 850 tl den aldım her an hersey olabılır bundan öncede 5000 tl lerdeyken almıstım 3000 e kadar dustu cıkmadı geri bende satmıstım yani ne olcagı pek bellı olmaz Düşer demıyorum ama Çıkacagı yonundeyız
  • 15-05-2019, 22:53:00
    #3
    bence artıcak ülkenin gidişatı pek iyi değil
  • 15-05-2019, 22:53:28
    #4
    gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesım Yatırım tavsıyesı degıldır ama ben 850 tl den aldım her an hersey olabılır bundan öncede 5000 tl lerdeyken almıstım 3000 e kadar dustu cıkmadı geri bende satmıstım yani ne olcagı pek bellı olmaz Düşer demıyorum ama Çıkacagı yonundeyız

    Zaten kimse kesin yanıt veremez hocam, bu piyasa

    Değerli bilginiz için teşekkürler. Bende çıkacağı kanatindeyim.
  • 15-05-2019, 22:56:35
    #5
    caxapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence artıcak ülkenin gidişatı pek iyi değil


    Ülkenin gidişatı ile ETH ne alaka [emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 15-05-2019, 22:58:08
    #6
    Boğa piyasasındayız artık. Tüm coinler hak ettiği yeri bulur
  • 15-05-2019, 23:01:35
    #7
    Belli bir süre yükselişte devam edecek.
    Sonra düşüşe geçecek - o sıra kısa vadeli yatıranlar hemen bozum yapacaklar.
    Sonra yine aynı sirkülasyon.
  • 15-05-2019, 23:08:19
    #8
    Alım zamanı diye düşünüyorum
  • 15-05-2019, 23:10:06
    #9
    Dump gelicek