Kardesım Yatırım tavsıyesı degıldır ama ben 850 tl den aldım her an hersey olabılır bundan öncede 5000 tl lerdeyken almıstım 3000 e kadar dustu cıkmadı geri bende satmıstım yani ne olcagı pek bellı olmaz Düşer demıyorum ama Çıkacagı yonundeyız
Zaten kimse kesin yanıt veremez hocam, bu piyasa
Değerli bilginiz için teşekkürler. Bende çıkacağı kanatindeyim.