• 18-04-2019, 00:57:44
    #10
    Bu tür siteler hyip olarak adlandırılır ve yüzlercesi var. Hyip monitor yazarsanız Google'ye bulabilirsiniz.

    Yatırım yapmaya gelince hiç önermem. Üstelik günlük %10 veriyorsa 10 gün bile kalmayacağını düşünüyorum.
  • 18-04-2019, 01:08:57
    #11
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saklaman ayıp zaten ben arıyorum boyle vur kac yapabılcegım burdan gelenı atıxam
    Konuyu açtım hocam https://www.r10.net/showthread.php?p...post1074711735
  • 18-04-2019, 01:16:07
    #12
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte amaç onlar vurup kaçmadan bizim vurup kaçmamız zamana karşı oynuyoz tahmini neye göre hareket etmek lazım yenilikler cıkardıklarında devam ederlermi nasıl bir psqolojileri oluyor bu vurguncuların
    hocam kazançlar yükseltilmeye başlayınca yani oranları yükseltince anlayın ki sistem ölmek üzere para akışı yavaşlamış demektir son bi vurgun ile gitmeyi planlıyorlardır

    edit : bu arada özelikle ev ssl kullanan sistemleri tercih et onlar kapanma konusunda biraz daha yavaş olur masraf yaparak girdikleri için reklam bütçeleri de fazla olur ve öyle hemen kepenk indirmezler ama tabi verdikleri % az olur sistem devamlılığı için günlük ve fazla kazanç verenler genelde kısa süre içerisinde patlamakta yatırımdan ziyade ref kasılıyor genelde bu işten anlayanlar o şekilde yapıyor çoğu hyip monitör ref linki ile banner koyar.
  • 18-04-2019, 06:22:06
    #13
    Örneğin 100TL yatırdınız.
    ilk gün %10 (10TL) aldınız.
    2. güne gelindiğinde anapara yatırdığınız paradan mı hesaplanır? (100TL)
    Yoksa çektiğiniz 10 TL ana paradan düşülüyor muymuş? (90TL)
    Öyle ise ikinci gün alacağınız miktar 9TL olur.
    Vukaç işi olduğu kesin ama içinde farklı bir dalavere de var mı acaba?
  • 18-04-2019, 12:31:15
    #14
    gecoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin 100TL yatırdınız.
    ilk gün %10 (10TL) aldınız.
    2. güne gelindiğinde anapara yatırdığınız paradan mı hesaplanır? (100TL)
    Yoksa çektiğiniz 10 TL ana paradan düşülüyor muymuş? (90TL)
    Öyle ise ikinci gün alacağınız miktar 9TL olur.
    Vukaç işi olduğu kesin ama içinde farklı bir dalavere de var mı acaba?
    Ücret ana paradan hesaplanır devamlı yanş 100tl yatırdın ertesi gün 10 aldın diğer gün yine 10 alırsınız
  • 18-04-2019, 14:03:46
    #15
    Tam çiftlikbank sistemi. Yatırım yaptım, yalan yok anlık bitcoin giriş çıkışları çok feci. 200 BTC gördüm... Cüzdanlarında bu kadar BTC varken sistemi kapatmıyorlarsa bir müddet daha gideceği kesin. Vurgun planları büyük. Nerede patlarsa bakalım. Kenarda riske atılabilecek küçük meblağ ile 10 gün gitse zaten para çıkıyor. Ötesi kar
  • 18-04-2019, 21:48:20
    #16
    Günün ödemesini aldım arkadaşlar ödeme yapıyor halen