Örneğin 100TL yatırdınız.
ilk gün %10 (10TL) aldınız.
2. güne gelindiğinde anapara yatırdığınız paradan mı hesaplanır? (100TL)
Yoksa çektiğiniz 10 TL ana paradan düşülüyor muymuş? (90TL)
Öyle ise ikinci gün alacağınız miktar 9TL olur.
Vukaç işi olduğu kesin ama içinde farklı bir dalavere de var mı acaba?