• 12-12-2018, 22:21:52
    #1
    suan 480 tl olan eth sizce ne olur yatirim yapilirmi ??2019 da ne olur tahminleri aliyim
  • 12-12-2018, 22:23:39
    #2
    ETH mi ETC mi? ETH den bahsediyosanız yatırım tavsiyesi vermeyim ama piyasaya para girdiğinde tabii ki yükselecektir ben 2019 yılında 3000tl ve üstünü görmesini bekliyorum. ETC gelirsek daha geçen günlerde dev ekibi bu fiyattan çalıştıramayız platformu demişlerdi onun üstüne biraz daha düştü ama bakalım neler görücez
  • 12-12-2018, 22:28:49
    #3
    ben bu eth ıle etc nın farkını anlayamadım. Şuan da 90 dolar olan ethereum eth olarak mı gecıyor etc olarak mı ?
  • 12-12-2018, 22:29:54
    #4
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu eth ıle etc nın farkını anlayamadım. Şuan da 90 dolar olan ethereum eth olarak mı gecıyor etc olarak mı ?
    Eth.
  • 12-12-2018, 22:35:34
    #5
    MrCat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETH mi ETC mi? ETH den bahsediyosanız yatırım tavsiyesi vermeyim ama piyasaya para girdiğinde tabii ki yükselecektir ben 2019 yılında 3000tl ve üstünü görmesini bekliyorum. ETC gelirsek daha geçen günlerde dev ekibi bu fiyattan çalıştıramayız platformu demişlerdi onun üstüne biraz daha düştü ama bakalım neler görücez
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu eth ıle etc nın farkını anlayamadım. Şuan da 90 dolar olan ethereum eth olarak mı gecıyor etc olarak mı ?
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eth.
    telefondan yanlis olmus eth olcakti 😂
  • 12-12-2018, 22:36:54
    #6
    Allah aşkına kim nerden bilsin.
  • 12-12-2018, 22:39:37
    #7
    Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefondan yanlis olmus eth olcakti 😂
    Hocam piyasayı yıllardır takip ediyorum devamlı %80 düşüş yaşanıyor büyük hacime sahip coinlerde herkes oldu bitti gitti balon patladı diyor 1 sene sonra fırlıyor yine ah ulan keşke alsaydık diyorlar. 2017 eylül ayı sanırım eth btc karşısında 0.023 düştüğünde alım yapmıştım birkaç ay sonra 0.098 seviyesinden satmıştım bana kalırsa eth yine aynı şeyi tekrarlıyor ama farklı olarak geçen seneye göre çok fazla para çekildi yani hacim eridi gitti diyebiliriz yine de söylediğim gibi yatırım tavsiyesi vermiyorum geçmişte olanlarla bugünü bağdaştırıyorum
  • 12-12-2018, 22:40:54
    #8
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına kim nerden bilsin.
    Aynen ancak balinalar bilir. Zaten bilecek adam da varını yoğunu yatırır zengin olur. Profum diye geçinen milyonluk takipçileri olan analizciler bile yanıldılar her konu da. O yüzden herkes kendi bildiğini oynamalı coin işlerin de.
  • 12-12-2018, 23:15:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ancak balinalar bilir. Zaten bilecek adam da varını yoğunu yatırır zengin olur. Profum diye geçinen milyonluk takipçileri olan analizciler bile yanıldılar her konu da. O yüzden herkes kendi bildiğini oynamalı coin işlerin de.
    +1 katılıyorum hocam herkes kendi analizini kendi yapmalı başkalarına bakılırsa elde sıfır kalıyor.