telefondan yanlis olmus eth olcakti 😂
Hocam piyasayı yıllardır takip ediyorum devamlı %80 düşüş yaşanıyor büyük hacime sahip coinlerde herkes oldu bitti gitti balon patladı diyor 1 sene sonra fırlıyor yine ah ulan keşke alsaydık diyorlar. 2017 eylül ayı sanırım eth btc karşısında 0.023 düştüğünde alım yapmıştım birkaç ay sonra 0.098 seviyesinden satmıştım bana kalırsa eth yine aynı şeyi tekrarlıyor ama farklı olarak geçen seneye göre çok fazla para çekildi yani hacim eridi gitti diyebiliriz yine de söylediğim gibi yatırım tavsiyesi vermiyorum geçmişte olanlarla bugünü bağdaştırıyorum