• 21-04-2018, 00:04:25
    #10
    bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Electroneum hakkinda dusunceniz nedir?
    hocam çoğu proje gibi o da ödeme yöntemi için çözüm bulduklarını söylüyorlar. Ama dikkatimi çeken şey ise 1milyon kullanıcıları olduğunu söylüyorlar. Eğer veriler doğru ve roadmap'de yazanları yapabileceklerse çok fazla yükselme potansiyeline sahip olduğunu düşünüyorum. Grafiğine bakınca almak için güzel noktada bence. 2018 sonuna kadar +$0.5 görebilir. Benim görüşüm böyle.
    • dertliA
    dertliA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2018, 12:53:15
    #11
    32 bin liradan btc alıp artmasını beklemek yerine o parayı birden çok alt coine paylaştırmak daha mantıklı gibi geliyor bana göre ama genel olarak elindeki sermayeyi btc ye yatıran adamın aklından şüphe ederim. yukarda yazdım sağda nsoldan gelen 300 500 liranız varsa milli piyango alır gibi biraz da raştırıp çok ucuz olanlardan alınabilir.